Regula de aur [Sticky]

Romana: Ce dai, aia primesti. Ce ai dat, ai. Ce dai, o sa ai. TOT timpul dai, si TOT ce dai, o sa ai. Ofera CE Ti-ar place sa primesti. Alegere => Actiune => Reactiune => (Re) Alegere => Actiune …

English: What you give is what you get. Choice => Action => Reaction => Re-Choice => Action ->…

Continuă lectura

Anunțuri
Publicat în FFFFF Important | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , | 1 comentariu

Dieta Keto

Dupa mai multe investigatii (si experimente),
am ajuns la concluzia ca sunt 2 moduri de alimentatie,
sau 2 moduri in care corpul isi obtine energia.

1. Carbohidrati, sau zahar, practic
Ok pentru procesul de crestere agresiv, rapid (fara conotatii negative zis)
Rezoneaza cu copilaria, adolescenta.
Rezoneaza cu oamenii care muncesc fizic mult, foarte activi pe plan fizic.
Rezoneaza se pare cu perioada de primavara vara.
Corpul practic transforma carbohidratii in grasimi.
Rezoneaza cu low, si cantitatea.

2. Grasimi
Ok pentru activitate persistenta, de lunga durata (dar nimic agresiv)
Rezoneaza cu maturitatea si varsta inaintata.
Rezoneaza cu viata mai sedendara, cu oamenii care au activitate mare pe plan mental.
Rezoneaza cu postul, merg mana in mana.
Rezoneaza cu perioada de toamna, iarna.
Foarte profitabil pentru mental si spiritual.
Rezoneaza cu high, si calitatea.


Dieta Keto insista pe grasimi, pana la 80% din alimentatie.
Si carbohidrati la minim.
Pentru a stimula corpul sa intre pe modul keto, in care creaza ketone.
Sunt multe sau foarte multe avantaje in favoarea dietei keto.
Dar in acelasi timp, nu rezoneaza cu toata lumea, asta e sigur.
Si este foarte greu de stat in modul keto, mai ales cand majoritatea din jur insista pe carbohidrati, evident.

Unul din avantajele majore ale ketonelor, este ca celulele canceroase nu pot sa le foloseasca.
Celulele canceroase sunt avide dupa zaharuri.
Modul keto le loveste sub centura direct.

Dar avantajele sunt atat de multe incat e lista intreaga, si se gasesc multe informatii pe internet, daca se vrea.
Esential pentru articolul asta, dpdvul Meu, este sa fac o introducere si o sinteza care nu am gasit-o usor (in special caracteristicile pentru cele 2 moduri de hrana)

Postul, cand postim, urmeaza o perioada de tranzitie de la modul carbohidrati la modul ketone.
Este interesant ca in engleza, ii zice fast, fasting. 
Si intr-adevar, intri cel mai fast, cel mai rapid, pe modul keto.
Dar intratul asta agresiv pe modul keto, poate genera cateva zile de „vertigo”, vrie, un soc pentru corp.
Se merita evident, dar este foarte inconfortabil, mai ales la prima sau primele incercari de a intra pe keto dupa ani de carbohidrati.

In functie de alimentatia individuala, in 24-48 ore dispare zaharul din sange.
Dupa perioada asta de 2 zile de post, corpul incepe sa produca ketone din ce in ce mai mult.
Din a 3-a zi, corpul incepe sa produca ketone exponential, din ce in ce mai mult.
Dar lent, mult timp, la inceput.
Este un proces lent, asta este sigur.
Cel mai eficient, dpdvul Meu, este de a trece pe modul keto incet, luni, ani.
Crescut grasimi incet, scazut carbohidrati incet, dar sigur.

Corpul in schimb, se pare ca iubeste modul keto.
De asemenea, corpul se pare ca iubeste tare mult postul.

Exista si ideea de post intermitent.
Care inseamna sa reduci fereastra in care mananci, la 8 ore, astfel incat 16 ore sa fie post.

Merge si altfel, pe langa redusul continuu de carbohidrati, si crescutul de grasimi,
2 zile pe saptamana sa fie cu post.
Natural cred ca 2 zile sunt ok pentru oricine, si usor de atins.

Mai exista o varianta de a trece mai usor pe alimentatia keto, inclusiv pornitul cu post direct.
Exista in comert ketone de cumparat.
Pana trece corpul pe ketonele proprii, alimentezi cu ketone cumparate.
Se merita pentru inceput, cred, foarte mult.
Nu am experimentat in schimb personal, deci doar intuiesc ca este o tranzitie foarte naturala.

Experienta mea de pana acum cu keto este foarte pozitiva, se simte sanatate, si echiibru, din ce in ce mai mult.
Corpul este mult mai echilibrat, stabil, sanatos.
Efortul pe orice plan este mult mai stabil si persistent.
(nu iti trebuie un covrig pe ora 😀 )

Este greu cand vin valuri de „atacuri” sa mananci carbohidrati si zahar.
Dar incet incet se duc, dispar. 
Corpul incepe sa se obisnuieasca fara carbohidrati.
Ajungi sa te uiti fara interes la alimente care inainte era imposibil sa nu le mananci.

.

.

Linkuri:

Website cu foarte multe poze

https://www.ketogenic-diet-resource.com/

Website-ul lui Dom D’Agostino

 


 

Publicat în FFF Important, Planul fizic | Etichetat , , , , | Lasă un comentariu

Cancer

Cancer = belief-uri si obiceiuri scapate de sub control

Continuă lectura

Publicat în Cauze, FFF Important, FFFFF Important, Planul fizic, Planul mental | Etichetat , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Scop, viata, destin

Continuă lectura

Publicat în FFFFF Important | Etichetat , , , , , , , | Lasă un comentariu

Libertate/destin, scop, plan, reguli

Continuă lectura

Publicat în FFFFF Important | Etichetat , , , , , , , | Lasă un comentariu

Love

Continuă lectura

Publicat în FFFFF Important, Planul emotional, Planul mental | Etichetat , , | Lasă un comentariu

Critica, relatie

 

Continuă lectura

Publicat în Cauze, FFF Important, Planul emotional, Planul mental | Etichetat , , , | Lasă un comentariu

Posesiune, frica, durere, moarte

 

Continuă lectura

Publicat în FFFFF Important | Etichetat , , , , , , , , , , , , , | 1 comentariu