TREBUIE

Sunt 2 obiective posibile mari si late pe care le poti alege
1. „INTAI 90-99% TREBUIE, si ABIA APOI 1-10% EU si CE IMI PLACE”
2. „INTAI 90-99% EU si CE IMI PLACE, si ABIA APOI 1-10% TREBUIE”
Iar oamenii au fost obisnuiti sa stea pe varianta 1, cat mai mult timp, de preferat toata viata.
Si ironia este ca oricand poti sa alegi varianta 2, ORICAND!

Asa vazand lucrurile, te intrebi: ” Oare cine este dracul impielitat? Basescu sau Gigel care injura pe Basescu?”

Basescu este efect, lumea romaneasca este cauza de fapt.

Daca 99 din 100 de oameni vor sa faca intai CE TREBUIE (adica ce vor altii in principiu), nu e logic ca apar tot felul de oportunisti dictatori de care este nevoie reala pentru cei 99? Gen Ceausescu, Iliescu, Basescu, si oricare ar fi fost in locul lor.
Alegerile deja s’au stabilit in momentul in care lumea a ales prima varianta.
Alegerile electorale sunt irelevante, pentru ca de iesit va iesi unul compatibil cu ce vrea lumea.
Cauza => efect.
Deci seful va fi mai usor un dictator, iar un om normal la cap natural va fi respins.
Legea e lege.
Partea pozitiva este ca lumea incet incet prefera oameni buni.
Dar la nivelul asta, este prea departe de viata unui singur om.

„TREBUIE sa te duci la munca si TREBUIE sa faci bani”
„TREBUIE sa imi gasesc de munca, ca sa fac bani”
„TREBUIE sa ma duc la piata”
„TREBUIE sa ii dau telefon boului aluia”
„TREBUIE sa ma intalnesc cu X”
„TREBUIE sa vad episodul nu stiu care”
etc
etc
Dar toate au radacina in copilarie, de acolo se formeaza toti pomii, acolo sunt radacinile.
Imi aduc aminte doar de chestii gen:
„TREBUIE ASTA [si ce daca nu iti place?]”,
„TREBUIE AIA [si ce? nu faci doar ce iti place in viata]”
Ale dreacu, toate astea care TREBUIE, TREBUIE INAINTE INTAI, niciodata DUPA!!!!

Da ok, faci si ce iti place, DAR DOAR DUPA CE FACI CE TREBUIE.
As fi vrut sa zic ca asta incepe de la 3 4 5 ani incolo, cand nu mai esti adorat de toata lumea asa tare. Deja incepi sa fii obisnuit, nu mai esti zeu.

Dar ma uit in parc la toate femeile cu copii, si este razboi frate, amandoi trag spre interesul lor, si copilul e pacalit non stop, sau ingenunchiat cu santaje. „TREBUIE, TREBUIE, TREBUIE”

La 10 ani deja a retinut mai clar cuvantul TREBUIE, decat numele lui.

WTF?

CE este TREBUIE asta?

Ok,
faci o activitate,
iti place sau nu iti place.
Daca iti place, oricum ai da’o, nu trebuie.
Daca nu iti place, oricum ai da’o, intrebarea apare: „De ce faci ce nu iti place?”
Pai de frica,
ca daca faci ce iti place, ai vazut ce se intampla, si cum i se inrosesc ochii alor tai, le iese aburi pe urechi, eventual iti luai o bataie de nu te vedeai.

Si daca faci ceva ce nu iti place,
ca orice lucru, ala place cuiva nu? N’are cum sa nu placa nimanui, pentru ca asa n’ar fi nevoie sa il faci.
Deci TREBUIE = sa faci ceva ce nu iti place, dar care place altora.
Adica TREBUIE = sa faci ce este specific altora, NU TIE.
Pentru ca daca faci ceva ce este specific altora, dar si TIE, atunci faci ce ITI PLACE, nu?

DECI TREBUIE = sa faci ce vor altii, NU TU.

Apoi am facut o analiza cat mai rationala despre raportul ca timp dintre TREBUIE si CE IMI PLACE, adica altfel zis, MUNCA si TIMP LIBER.

Concluzia fiind ca, cu indulgenta, 23% din timp maxim este TIMP LIBER, restul ca TREBUIE (inclusiv somnul).
Daca mai adaug activitatile din weekend care TREBUIE facute, pentru ca vad in fiecare weekend cat de tare se relaxeaza oamenii (am ales cuvantul „tare” intentionat), se duce la 10% lejer.
Si daca mai adaug si gandirea negativa non stop, si grijile, si focusul pe toaaaaaate cacaturile, atunci devine scary movie, se duce spre 1% din timp.

Pai nu e de mirare ca se ajunge la razboi, certuri, epidemii, saracie, etc…
Normal ca omul se revolta.

Deci s’a perfectionat atat de tare obiceiul „INTAI TREBUIE, si apoi EU si CE IMI PLACE”,
incat a ajuns lejer la „INTAI 90% TREBUIE, si APOI 10% CE IMI PLACE” pe la 30 de ani,
si apoi tinde continuu spre „INTAI 99% TREBUIE, si APOI 1% CE IMI PLACE” dupa 30 de ani.

Legea cauzei si efectului.
Asta este creatia reala, nu facutul, nu „statul degeaba”, nu agitatia,

Creatia reala, „my friends” (ca in filme),
se reduce in realitate la capacitatea de a muta atentia pe ce obiectiv vrei TU,

pentru ca,altfel zis, am de ales intre 2 obiective principale:

1. TREBUIE (adica ce place altora si nu’MI place MIE), asta este partea negativa,
2. EU si CE IMI PLACE, asta fiind partea pozitiva.

Unde se duce focusul MEU, aia se creaza, INDIFERENT CA „STAU” SAU FAC CEVA.

Ceea ce este extrem de eliberator daca intelegi cu adevarat ce inseamna asta,
ca nu esti conditionat de nimic exterior daca poti tine FOCUSUL pe CE ITI PLACE TIE.

Este bine de revazut aici articolul cu „statul”, pentru ca nu „sta” nimeni in planul fizic, si este bine de repetat imaginea asta pana cand devine clara. Scapi de o povara imensa daca intelegi faza cu „statul”.

Este foarte interesanta acum conexiunea dintre FOCUSUL pe ce vrei TU, si activitatile de zi cu zi.
Pentru ca aici devine totul extrem de practic.

SPRE EXEMPLU, CUM TE SIMTI CAND FACI CE TREBUIE?
Frustrat, nervos, presat, obligat, revoltat, depresiv, trist, numai „bunatati”
Si este interesant ca tinzi spre sentimentele astea chiar si atunci cand teoretic ti’ar place ce faci, dar faci pentru ca TREBUIE.

Dar mai bine, pentru asta, mai fac un articol separat.

Despre mikky

Interests: + understanding, helping others with more understanding + I AM, Being, God, Law of Vibration + team play, communication, self help + numbers, cycles, astronomy + financial markets +
Acest articol a fost publicat în Cauze, FFFFF Important, Planul emotional și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la TREBUIE

  1. Pingback: “Statul degeaba” « Carnetelul PRO-CALM

  2. Pingback: Creatia cea mai importanta (si emotiile) « Carnetelul PRO-CALM

Opinia ta

