Cel mai prost din curtea scolii

Experienta de a fi pur si simplu in prezent, este foarte dura. In special primele dati. Este non sens total. Slabiciune. Vulnerabilitate. Pierdere. Pierdere cand toti par ca nu sunt afectati. Ba chiar si castiga pe pierderea ta. Vorba unui prieten: „Cel mai prost din curtea scolii”. Exact asta este sindromul cel mai clar cand intri frontal in prezent. Dar este inevitabil, iar conditionarea societatii facuta asupra mintii noastre pune gaz pe foc, nicidecum sa ajute.

Ieri alaltaieri am iesit nu stiu pt ce,

si am trecut pe langa o masina specializata pt desfundarea canalelor

masina din aia cu furtun bla bla, extractie de rahat din canal 😀

 

si ma uitam la oamenii care faceau treaba pe acolo,

si erau 2 dintre ei, care stateau in cabina, si se uitau asa in gol,

asteptau, si ascultau stirile (de rahat :D) de la ora 5

 

si ma uitam asa la ei,

ei in gol,

eu la ei

 

se vedea ca sunt din astia, cu venit mic, saracuti,

dar de ego nu duceau lipsa, ca se vedea pe ei,

dar in momentele alea erau pierduti asa, cu tot egoul lor

 

si uitandu’ma la ei,

am constientizat ca este o experienta foarte dura, pt ei,

sa stea pur si simplu, 

mai bine zis, sa fie in prezent,

este prea dur, 

sa fie aparent nimic, dar in special nimic cunoscut

 

ce sunt? cine sunt? exist, dar ce exist? ce este existenta?

 

ramai in curul gol efectiv

 

simturile sunt zero, nu te poti percepe prin simturi,

tot ce crezi despre tine se egaleaza cu zero ca importanta,

ajungi langa o stare, langa un strat interior,

atat de gol, dar atat de dur in acelasi timp,

plin de non sens, absenta totala de semnificatie,

in care te simti slab, fara sens, fara putere, fara aparare,

si in curul gol

 

si de fiecare data, si la fiecare dintre noi,

apare mereu senzatia cum zicea un mare poet in viata 😀 

„cel mai prost din curtea scolii”

„cel mai fraier si prost din curtea scolii”

 

e prea dura experienta asta pt ei

 

apoi am facut zoom out, si ma uitam de sus

ma vedeam si pe mine,

pe toti cunoscutii,

si pe toti de pe strada

 

e prea dura experienta asta pt toti, nu doar pentru muncitorii aceia

 

si stateam sa ma gandesc, (logic 😀 )

ca este atat de dura experienta de a fi pur si simplu, fara nimic cunoscut,

incat este de preferat orice, chiar si negativ, chiar si saracie, 

chiar si suferinta, chiar si boli, orice, 

orice numai sa fie ceva cunoscut, prost, bun, util, inutil,

dar sa aiba o forma, sa fie ceva cunoscut,

sa fie ceva cunoscut, pliiiiiizzzzz sa fie ceva cunoscut

 

si apoi m’am mai gandit un pic, (logic 😀 )

ca daca este atat de dura experienta,

de ce nu preferam efortul de a ne focusa macar pe formele perfecte pe care ni le dorim?

adica, daca tot iti sunt toate egale in momentul intalnirii cu duritatea aia

de ce nu ai prefera the best, and only the best? best of the best?

 

ah!

cuvantul efort!!

 

deci nici efort nu vrem sa facem, nu greu, NU GREU!! daca e greu, NU!

 

si esti prins intre ciocan si nicovala,

intr’o parte este experienta dura de a fi in nimic cunoscut,
gol pusca,
si vulnerabil complet

in cealalalta parte efortul de a prefera ceva placut pt tine,
tot ce iti trece prin cap, 
sa fii bogat,
sa ai 5 masini, una pentru fiecare arie de interes,
sa x y z

 

nici nici!

 

si mi’am adus aminte de trecutul meu,

dar eu cum am fost? ce’am facut? ce’am experimentat? cum a fost experienta?

 

stiu sigur de senzatia de „cel mai prost si cel mai fraier din curtea scolii”

stiu sigur ca credeam ca doar eu simt asa

toti se distrau si evitau karma si law of vibration cum evita Neo gloantele in Matrix

si eu, fraierul lumii, stateam si inghiteam in sec

adica ce inghitit in sec,

exact pe dos decat Neo, sa te grabesti sa prinzi toate gloantele,

sa nu cumva sa scapi vreunul

 

apoi, mai rau,

liceu ca liceu, inghitit in sec ca inghitit in sec,

dar apoi cand am ales eu de buna voie sa intru spre interior,

si sa las exteriorul cum o fi, de buna voie!

atunci a fost si mai puternica senzatia de „cel mai prost si fraier la patrat din curtea scolii”

cat de „fraier” puteam sa fiu!

nu doar ca pierd toate „distractiile”, toate „placerile”, toate „exploziile orgasmice”,

dar mai aleg si eu de buna voie asa,

cat de fraier!

 

si dupa ce m’am zvarcolit asa,

urmandu’mi intentia mea intentionata de a ma duce spre interior,

spre starea asta de a fi,

pt ca asa am hotarat, 

si pt ca asa m’am gandit eu ca e bine, sau ca nu am de ales

(pt ca chiar nu ai de ales cand vezi exteriorul cum te pacaleste de fiecare data)

 

…dupa ce m’am zvarcolit, si m’am zvarcolit,

ba durere, ba non sens, ba lipsa de identitate, ba confuzie, etc

totusi, ceva imi spunea: „tine’o drept c’o tii bine, fraierica”

si clar, era minuscul progresul ca senzatie, 

dar era progres, era progres continuu, pozitiv

eram mai … eu?

eram mai … aproape,

si avea mai mult sens,

si era mai pace,

incet incet, dar era mai pace,

erau rezultatele care le anticipam de fiecare data cand ma duceam la vanatoare in exterior

numai ca de data asta chiar le obtineam,

incet, dar sigur

 

si apoi s’a facut lumina sa zic asa,

am iesit din non sens, si am dat in sens,

sa zic asa

 

exact ca la o ceapa

un strat de identitate, cu sens,

un strat de ne-identitate, fara sens,

 

cunoscusem 2 straturi

si apoi m’am gandit imediat ca „stai sa vezi ca o sa fie alternativ continuu”

„doar ca, probabil, duritatea o sa fie mai putin acuta, dar tot vor alterna”

 

si asa a si fost,

au venit apoi straturi straturi,

sens, non sens,

identitate, non-identitate,

si probabil asa este forever & ever, cu cat te duci spre interior

 

o ceapa infinita

 

„viata normala, hi hi ha ha, identificare cu toate cacaturile din curtea scolii”

„cel mai prost din curtea scolii”

„hi hi ha ha, iar calare cu toate cacaturile din curtea scolii”

„cel mai prost din curtea scolii”

„hi hi ha ha, cacaturi curtea scolii”

„cel mai prost din curtea scolii”

 

beautiful!

 

Deci, pentru cei curajosi care vor sa intre in parapet (vb vine 😀 )

care au curaj sa intre in experienta aia dura de a fi fara nimic de care sa te agati,

un mesaj esential ar fi:

 

insista, pentru ca dupa aceea va fi o zona „normala”,

la fel cu asta in care stai acum, ca identitate

doar ca, calitativ, net superioara din toate pdvurile

din ce in ce mai multe lucruri se sincronizeaza mai usor cu tine,

cu nevoile tale, cu dorintele tale,

si din ce in ce mai multa claritate, pace, calm, buna dispozitie, sens

din ce in ce mai mult succes, mai multa siguranta, mai multa putere

din ce in ce mai multa dorinta de a trai, de a alege, de a fi

 

devine cumva o placere cumva masochista cand ajungi la urmatorul parapet,

„in sfarsit, un parapet nou!! ia sa vedem cum va fi dupa el, can’t wait! „

 

prima data este cel mai greu,

dupa aceea devine din ce in ce mai usor,

nu ca ar fi usor usor acum dpdvul meu,

poate devine usor pe viitor, dar clar, prima data este cel mai greu

 

dar, se merita?

TOTALLY 😀

 

Despre mikky

Interests: + understanding, helping others with more understanding + I AM, Being, God, Law of Vibration + team play, communication, self help + numbers, cycles, astronomy + financial markets +
Acest articol a fost publicat în FFFFF Important și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cel mai prost din curtea scolii

  1. illa zice:

    sweet si explicativ de pana si al mai prost din curtea scolii poate intelege :)) imi place cand esti descriptiv cu experientele tale, pentru mine e ok ( cica exemplele sunt date ca prostii sa inteleaga organic adevarul ) :))) so..i got it 😛

  2. danblaga zice:

    🙂 O, da … o multime de flash-uri. Si mult calm. Multa pace in urma citirii si flash-urilor. Liniste. Intelegere. Da, cel mai prost din curtea scolii ma simt de multe ori … non-indentite, non-sense … dar apoi/ sau si liniste, pace, bucurie, iubire, fericire … alternanta … foi de ceapa cum zici tu :). Multumesc.

Opinia ta

