Creatia cea mai importanta (si emotiile)

Sunt 2 variante posibile, si doar 2:
1. Creezi ce vor ALTII (=TREBUIE x,y,z, nesemnificativ, emotii negative)
2. Creezi ce vrei TU (=marfa, misto, semnificativ, emotii pozitive)
Dupa ce alegi creatia de baza, urmeaza restul.

Jewelurile „TREBUIE” si „Statul degeaba” sunt direct legate de jewelul asta.

Azi mi’am dat seama de limitarea atat de puternica si extrem de subtila pe care inca o am.
Si care este de cand ma stiu.
Jewelurile de mai sus rezuma destul de bine aproape toata limitarea cu care am fost invatat(i).

Mie cel putin imi este greu sa gandesc asa acum:

ORICE LUCRU ai face,
inclusiv daca „STAI DEGEABA”,
indiferent ca ITI PLACE sau NU ITI PLACE,
DACA tii focusul pe obiectivul TAU dorit de TINE, creat DIN TINE, DE CATRE TINE,
atunci OBIECTIVUL TAU intra in lumea fizica,
altfel intra obiectivul celorlalalti, adica cel cu TREBUIE (oricare ar fi el, nici nu mai conteaza, e depresie si nefericire sigura)

Emotiile aici in schema sunt niste intermediari imposibil de controlat.
Emotiile nu pot fi controlate. Contrar la orice’ar zice oricine care crede ca pot fi.
Si emotiile nu depind de cei din jur, nici de ceea ce faci.
Emotiile depind de FOCUSUL TAU.
FOCUSUL TAU poate fi controlat, NU EMOTIILE.

Daca ESTI cu FOCUSUL pe CE ITI PLACE, pe obiectivul DORIT si stabilit si creat de TINE,
atunci orice ai face (orice situatie ar fi in jurul tau si oricati bani ar fi sau n’ar fi), vei simti automat emotii pozitive.

Daca esti cu focusul pe altele, pe ce TREBUIE, pe ce vor altii,
atunci orice ai face (orice situatie ar fi in jurul tau si oricati bani ar fi sau n’ar fi), vei simti automat emotii negative.

Ok, pai,
obiectiv, FOCUS, facut, „stat degeaba”…
dar ce legatura au astea cu emotiile? Si care este sensul sa vorbesc despre ele?

Pai emotiile sunt singurul efect REAL SI SIGUR pe care poti sa  te bazezi ca sa stii pe ce tii in realitate focusul, daca mergi pe drumul TAU, sau al altora. Emotiile sunt barometrul perfect.

De ce?

Pentru ca sunt umbra alegerii interne de baza,
sunt inseparabile de locul unde pui FOCUSUL (cele 2 locuri esentiale adica),
iar actiunile exterioare nu conteaza in ecuatie in ce priveste reusita reala.

Actiunile exterioare sunt influentate masiv de catre ceilalalti oameni, si mai ales de catre alegerea ta primordiala, adica focusul pe unul dintre cele 2 locuri REALE unde focusezi de fapt.

Dar emotiile vin doar din locul unde FOCUSEZI in realitate.

Daca focusezi pe ce nu iti place => emotii negative AUTOMAT si inseparabil.
Daca focusezi pe CEEA CE ITI PLACE => emotii pozitive AUTOMAT si inseparabil.

Este critic de inteles asta,
pentru ca emotiile sunt de fapt beculetele de la masina, care iti spun despre ce se intampla in interior.

Emotiile nu sunt chestii impuse din exterior.

Emotiile sunt rezultatul CLAR al FOCUSULUI TAU.
Tii focus pe TREBUIE? sau CE IMI PLACE?
Emotiile vor spune mereu ADEVARUL REAL!!!
evident, te poti minti oricand ca emotiile negative sunt din cauza celorlalti care te impiedica sa TII FOCUSUL pe CE ITI PLACE. Sau mai rau, ca tu tii focusul pe ce iti place, dar ceilalalti te forteaza cu emotii negative sau cu lucruri care iti genereaza emotii negative.
NON SENSE!!
WAKE UP! TREZIREA!

Cand incepi cu TREBUIE, te asiguri de emotii negative.

Cand simti emotii negative, inseamna ca ai inceput cu TREBUIE, si asta este interesul real de fapt.

Cand simti emotii pozitive, inseamna ai inceput cu CE ITI PLACE, si asta este interesul real de fapt.

Cand incepi cu CE ITI PLACE, te asiguri de emotii pozitive.

Sunt inseparabile, si din cauza asta, emotiile sunt barometrul PERFECT pentru a sti cum stai.

Daca auzi pe cineva ca vorbeste cu TREBUIE, e clar ce va avea, e clar ce urmareste de fapt, si este clar ce va simti. Toate sentimentele negative posibile, depresia sau furia fiind esentiale.

Daca vezi pe cineva ca simte emotii negative, ca injura si se uita urat, este clar ca focuseaza pe TREBUIE, asta este legea lui temporar, si asta isi doreste fara sa stie, pentru ca acolo este FOCUSUL lui.

Si mai important,
Daca TE auzi ca vorbesti cu TREBUIE,
Sau simti emotii negative,
Este CLAR ca esti pe obiceiul vechi: „INTAI 90-99% TREBUIE+ALTII, si ABIA APOI 1-10% EU si CE IMI PLACE”

Este vital sa incepi CORECT.

Si este si mai vital sa REincepi si sa REincepi CORECT continuu.

De asta zic toti astia cu succes si NLP: „Imagineaza’ti ca ai reusit deja, si simte ce ai simti stiind ca ai reusit deja ieri!”

Pai asa focusezi pe CE ITI PLACE,
si intretii emotiile pozitive,
Si astea creaza efectiv, aduc efectiv obiectivul TAU, CE ITI PLACE, orice’ar fi,
ele aduc efectiv OBIECTIVUL in lumea fizica.

Nu conteaza ce actiune faci, nu conteaza ce lucru faci, nu conteaza daca faci sau „stai degeaba”.
CONTEAZA CUM FACI. SAU CUM „STAI DEGEABA”

Varianta in care ai succes si esti fericit se desfasoara exact la fel ca si varianta asta cu TREBUIE pe care o traim toti de cand ne stim.
Doar inlocuim sentimentele negative cu cele pozitive si atat.

Spre ex,
cand ma apuc sa fac ceva ce cred eu ca TREBUIE ca sa imi ating obiectivul,
ma stresez, ma agit, ma enervez, simt graba, simt frustrare, vreau sa scap, simt ca nu pot, simt ca ma incing de nervi, creste nervozitatea,
si apoi cauti „iesirea de urgenta”, care inseamna vicii, sex, trivia, discutii de 2 lei, lucruri de 2 lei, etc.
Ca sa nu mai zic ca nici nu iti vine usor sa faci CE TI’ar PLACE, pentru ca „pierzi vremea degeaba”.

Toate astea EU le’am invitat, pentru ca am pus TREBUIE in fata.
De ce am pus TREBUIE in fata?
Pentru ca asa functionez, inca.
Si abia azi mi’am dat seama clar, pt ca am fost dispus sa focusez pe asta cu pixul si foaia de rigoare in mana.
INTAI TREBUIE (=ce vor altii), si apoi EU si CE IMI PLACE
=> emotiile negative.

Orice’ai face, actiunea respectiva este imbibata de emotia asociata obiectivului.
Este ca si cum obiectivul este reflectat in orice task.
Ca la holograme.
Sau, „omul a fost creat in imaginea lui Dzeu”, la fel,
toate partile reflecta intregul.
Toate taskurile unui proiect reflecta relatia dintre TINE si proiect.

Pe scurt, TREBUIE? Sau IMI PLACE?

Si deci,
Daca aleg sa focusez pe CE IMI DORESC, CE IMI PLACE, sa stiu CLAR CE IMI PLACE SI CE VREAU,
si
Daca am rabdare sa intru in emotiile adiacente, pozitive, (cere timp, care se micsoreaza cu vremea)
si apoi fac o actiune, un task,
NU CONTEAZA TASKUL!!!!!!!!
SI ASA SE MATERIALIZEAZA OBIECTIVUL EFECTIV!!!
IN MOMENTUL ALA, CAND EXIST FACAND ACTIUNEA AIA (sau taskul ala)!!!

Si apoi am realizat ca in realitate
ACTIUNILE SAU EVENIMENTELE DE ZI CU ZI AU LEGATURA DIRECTA CU OBIECTIVUL PE CARE FOCUSEZ!!!
ORICE ACTIUNI AR FI!!!
ORICARE OBIECTIV AS ALEGE DINTRE ASTEA DOUA !!!

Spre ex,

Daca spal vase,
atunci,

Daca focusez pe TREBUIE (gandesc/vorbesc in termeni cu TREBUIE), atunci emotiile negative adiacente lui TREBUIE si spalatul vaselor imi creaza obiectivul real, adica TREBUIE. Se vor materializa iar si iar conditionari si dureri si probleme.

Daca focusez pe CE IMI DORESC, atunci spalatul vaselor si emotiile pozitive adiacente imi creaza obiectivul real, adica CE IMI DORESC. ORICE AR FI. Se va materializa prin absolut orice actiune pe care o faci, oricare ar fi ea.

[Acum sunt ca in faza aia, cand deschizi cusca unei maimute, si ea sta si se uita. obisnuita fiind.]

Este o libertate imensa!!!

DACA pot sa tin focusul unde vreau cat vreau!!!

Capacitatea reala, master esti atunci cand reusesti sa TII FOCUSUL pe ce vrei,
negativ sau pozitiv nu conteaza.
Atunci esti master.
Atunci este creatie reala.
Faptul ca au ales altii varianta cu TREBUIE, si tu alegi asa pt ca este usor de ales asa pt ca este deja obicei, asta este iadul, si toti traim deja in el.

Este o povara imensa de care te debarasezi cand intelegi faza asta.
Eu simt ca sunt mai usor, si mai usor, cu fiecare ora care trece de cand am constientizat asta mai clar.

Focusul pe obiectiv este totul.

Si faza marfa este ca,
spre exemplu in cazul unui proiect,

daca TU faci proiectul pentru ca TREBUIE (adica iti doresti sa fie cu TREBUIE),
atunci fiecare task pe care il faci, FIECARE TASK, oricat de placut ar trebui sa fie, va fi incarcat cu sentimentele adiacente lui TREBUIE, adica emotiile negative.

DAR, daca faci proiectul focusand pe ce ITI PLACE si pe CE ITI DORESTI (care culmea, poa sa fie cu totul altceva decat proiectul respectiv),
atunci oricat de naspa ar fi proiectul, tu vei simti emotiile pozitive ale obiectivului TAU,
si culmea, OBIECTIVUL TAU SE VA MATERIALIZA prin toate actiunile facute (si) la proiectul respectiv (plus prin spalat de vase, si mancat seminte, si „stat degeaba”)

ESENTIAL ESTE FOCUSUL.

SI DECI CEA MAI ESENTIALA ESTE CAPACITATEA NOASTRA DE A TINE FOCUSUL PE CEVA!

EXTREM DE IMPORTANT!

Despre mikky

Interests: + understanding, helping others with more understanding + I AM, Being, God, Law of Vibration + team play, communication, self help + numbers, cycles, astronomy + financial markets +
Acest articol a fost publicat în Cauze, FFFFF Important, Planul emotional, Planul mental și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Opinia ta

