Scepticismul si increderea

Scepticismul distruge creatia unui lucru. Increderea sustine creatia lucrului. Ambele sunt naturale si utile in creatia lucrului.

Azi am reinteles,
dupa o discutie misto pe yahoo messenger,
ca pe langa motivele misto pentru care vreau sa reusesc sa fiu independent financiar,
este si motivul ca vreau sa imi demonstrez, am nevoie sa imi demonstrez ca pot.

Si mi s’a atras atentia (thanks again),
ca eu cu gura mea am zis ca „intai crezi, si apoi vezi, nu invers”

E adevarat evident,
aveam blind spot, si inca este, dar acum e mai putin.

Nu cred 100% ca pot, de aia am nevoie de confirmare, de dovada!
Dar creatia are nevoie de credinta, sa crezi, si apoi o sa si vezi.

Si focusand pe sceptic, pe doubter, am ajuns la jewelul asta simplu si util de amintit

Acuma,
nu e ca si cum scepticismul este negativ,
pentru ca n’ai avea nici o sansa sa iti schimbi credinte fara scepticism

De fapt mai bine zis ar fi ca,
credinta sau increderea este dorinta de a manifesta lucrul x,
iar scepticismul este dorinta de a nu mai manifesta lucrul x

Scepticismul intrerupe fluxul de energie atentie dorinta spre x

Observa din nou oamenii sceptici

Nu poti zice ca ei nu cred nimic, dar sunt sceptici relativ la subiectul respectiv,

E dovada clara ca inca nu s’au detasat complet de lucrurile respective,
Vor sa termine cu ele, vor sa mearga mai departe,
dar nu sunt detasati complet de lucrurile pe care le critica si de care sunt sceptici, 
sunt pe cale de detasare, dar inca atasati,
de aia urla,
cineva detasat n’ar simti decat poate sa il doara in cot maxim

E bine sa fii sceptic daca vrei sa iti inlocuiesti o credinta nefolositoare, gen: „nu cred ca pot” sau „cred ca e greu sa fac ce imi place si sa fac si bani usor” sau „ca sa faci bani tre sa muncesti si sa faci ce nu iti place”

Oricum ar fi, oricum ai da’o, mereu esti si plin de credinta si sceptic,
ideea este sa fii sceptic cu lucrurile care te lasa rece sau nu iti priesc,
si sa iubesti si sa ai incredere in lucrurile care TI se par frumoase,
indiferent ce zic toti, ca e imposibil, ca e visator, ca e nu stiu ce,
crede in orice, si vei avea orice-ul ala,
asa zice legea, asa a fost si inainte sa se nasca cei care ti se opun, asa va fi si dupa ce vor muri

Si partea fun si misto e ca nu conteaza cum te convingi. Si cum ajungi sa crezi.
ce conteaza este sa crezi.
Daca merge cu Isus Cristos, important e sa crezi ca vei avea chestia care ti’o doresti. 
daca merge cu logici simpliste, important la fel, este ca ajungi sa crezi.

Scepticismul ajuta in detasarea de ceea ce ai crezut pana azi.
Dar credinta este cea reala si cea importanta.

Despre mikky

Interests: + understanding, helping others with more understanding + I AM, Being, God, Law of Vibration + team play, communication, self help + numbers, cycles, astronomy + financial markets +
Acest articol a fost publicat în Cauze, Dictionar, FFFFF Important, Planul mental și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Opinia ta

