Emotia de acum

Emotia pe care o simt acum nu are nici o legatura cu exteriorul. Eu personal mi’o doresc, o vreau. Exteriorul imi este util sa imi justific si sa imi creez emotia curenta…pe care mi’o doresc.


Ma observam traind (creand) emotii negative „pentru ca celalalt ma trateaza urat, pentru ca situatia nu este cum vreau, pentru ca nu sunt suficienti bani, pentru ca sunt programat sa creez negativitate si parca nu pot face nimic, etc, etc, pentru ca ala e naspa, pentru ca aia e naspa…etc etc”…

Dar oare ura sau comportamentul sau pantalonii sau tunsoarea celuilalalt au legatura cu emotia mea care o simt eu acum?

Ce legatura este intre culorile cerului sau vremea de’afara si emotia mea? De ce trebuie sa fiu trist pentru ca e innorat afara? De ce trebuie sa fiu happy si bucuros daca e soare afara?

De ce trebuie sa fiu agresiv cand cineva apropiat se poarta urat si ma trateaza cu curu?

Mi’am amintit apoi procesul creatiei:

observatie=>ganduri=>emotii=> actiuni=>observatie.

Observatia poate genera ganduri, gandurile genereaza emotii, emotiile genereaza actiuni, iar actiunile genereaza informatii pe care le observi.

Exteriorul este generat de emotii.

Deci de ce trebuie sa facem noi legatura invers intre situatia exterioara si emotia noastra?

De ce trebuie sa facem strada cu dublu sens intre emotii si exterior?

Este un interes aci, si strada dubla este doar o aparenta zic eu.

Daca natural gandesti, apoi creezi hormoni / emotii si apoi faci actiuni, atunci de ce apare ca „celalalt imi face rau, ca situatia curenta ma face trist, ca vremea de afara ma face sa ma simt naspa” ??

Pai, daca natural eu decid in realitate ce emotii imi doresc, sau ce emotii sunt bune pentru experienta mea, atunci eu sunt singurul responsabil pentru crearea emotiei mele.

Si asa este si natural… eu sunt creatorul emotiei mele, nu celalalt. Oricat m’ar influenta celalalt, eu sunt mai aproape de mine si de creierul meu, si pot influenta cu o forta net superioara oricui, oricator persoane. De parca il doare pe soare la basca daca trage Jupiter in alte directii…

Asa vazand lucrurile, e clar ca eu sunt singurul responsabil pentru emotia care se creaza. Eu insist pe ea, eu aprob si ma arunc in ea si fac scene si teatru si ma dau peste cap si fac pe victima.

Dar cine accepta ca el insusi este responsabil pentru lumea in care traieste? Emotii, situatie exterioara, prieteni, casa, etc?

Cine accepta ca el insusi este responsabil si pentru cele negative nu doar pentru cele pozitive?

Aici ne ajuta exteriorul foarte tare.

Exteriorul joaca rol de tap ispasitor. De fraier. Ne facem ca el e de vina pentru emotia creata de noi.

„E vizibil, e CLAR ca din cauza LUI suferim noi”. Si dai si dai si dai cu hormoni in sange sa ne facem corpurile praf.

Printre altele, un lucru esential am invatat in Anglia, vreo 2 saptamani.

Am realizat ca fiecare tara are un rol. Englezii joaca rolul aristocratului servit de indieni si negri.

E foarte vizibil cand te uiti la cei mici de acolo. Copiii foarte mici seamana toti intre ei, roman sau englez. Dar de pe la 4 5 ani, toti copiii englezi incep cu fitzele de englez care joaca cricket si se chinuie sa vorbeasca engleza aia stricata care e obositor sa o vorbeasca. Ii doar gura efectiv si trebuie sa bea multe lichide dupa aceea. Si ei isi dau seama ca e obositor, dar s’au obisnuit. De aceea beau si ceai atat de mult, ca pare si aristocratic in acelasi timp.

Romanii?

Romanii se plang. Romanii joaca rolul plangaciosul grupului, ala care il bat cei mari cand se plictisesc.

Si apoi compenseaza cu comportament de mucha man sau mucha woman, care nu sunt afectati de nimic din jur. Dar doar compenseaza, pentru ca romanii toti sunt usor influentabili emotional, pentru ca se plang non stop, si deci compenseaza sa para invulnerabili emotional, neafectati de nimeni si nimic: „EU imi bag ####, nu tu!”

Si toti imitam de fapt pe parinti si pe ceilalalti. Asta e mediul in care ne’am nascut, si e nevoie sa fim un pic mai lucizi ca sa ne dam seama ca asa functioneaza mediul asta, nu ca mediul asta este universul intreg si absolut. Se poate si altfel deci, dar doar daca vrem cu adevarat.

Ca paranteza, acum am realizat ca si englezii doar compenseaza cu aristocratia asta, de fapt se simt foarte nesiguri pe ei si pe ce au. Au o frica foarte mare tot timpul in ce priveste proprietatea si pozitia si imaginea lor in fata celorlalti. Ei nici macar in casa nu isi permit sa fie ei insisi. Si acolo trebuie sa fie cu coroana pe cap, cu sceptrul ##### in mana, si sa mearga de parca sunt pe scena si ii urmareste lumea la TV.

Exteriorul este bun sa dam vina pe el. Asta e ideea. Si ne cream exteriorul astfel incat sa putem sa ne justificam perfect.

S-au schimbat o gramada in Romania, si doar un ignorant ar nega. Totusi, romanii se plang exact ca mereu.

Nu se gandeste nimeni rational: oare ajuta la ceva ca te plangi cand e situatia potrivnica?

Da ok, sunt toti nesimtiti si porci si nu avem bani, dar oare ajuta ca te plangi NON STOP de toate cand nu e EXACT cum vrei tu? Buricul Pamantului?

Oare plansul se creaza moka? Fara energie? Nu implica nici o energie doar pentru ca pare usor sa ne plangem?

Oare plansul, ca orice alt lucru intretinut, nu are dup’aia inertie sa se repete in timp de la sine usor?

PLANSUL SI ORICE EMOTIE ARE NEVOIE DE ENERGIE CA SA FIE CREATA. SI APOI VA AVEA INERTIE DACA E INTRETINUT!!!

Si ca sa creezi atata emotie negativa, tre sa te investesti nene, sa ti’o doresti, sa o ingrijesti si sa o cresti. Pentru ca nimic nu rezista daca nu primeste energie din belsug, adica atentie si dorinta. Natura este eficienta. Fiecare lucru are nevoie de un prag X de energie, si daca nu il atinge, nema materializare. Iar pragurile astea X nu sunt deloc mici.

Cand e situatia potrivnica, constructiv este sa insisti pe imaginea pozitiva. Asta produce in minte valuri, si mintea va incepe sa se ordoneze pe imaginea pozitiva. Si apoi va incepe inceeet inceeet s’o creeze sub ochii tai, cu ganduri pozitive, emotii pozitive, actiuni pozitive. DAR, in acelasi timp, va crea tot ce ti’ai dorit anterior: plans si negativitate. Va crea in paralel si noile emotii pozitive si cele vechi negative. Si cele vechi negative vor avea prioritate o perioada de timp. Si pe toata perioada asta de timp vei percepe ca investesti si faci efort ca fraieru. E greu sa o tii spre pozitiv, mai ales ca toti te invita prin exemplu direct sa fii negativ, ca in trecut. E un proces de transformare lent si este nevoie sa te investesti nene, si sa faci efort pozitiv, pentru ca aici nu iti va pica EVER vreun loz in cap.

Mintea? O doare la basca daca vrei tu emotii negative sau pozitive, sa razi sau sa plangi. Pentru ea e important sa vada ce iti doresti si sa te vada ca investesti cantitatea X de energie in ceva si ea sa duca mai departe si sa materializeze. Important pentru ea este sa te vada convins de ceva, sa crezi ceva, sa fii convins. Si apoi ea duce la capat in planul fizic. Asa e mintea. Se uita la convingerile tale, si apoi executa si ti’o arata / ti’o da. Si asa e ea multumita. Masterul e multumit, eu sunt multumita, toata lumea multumita. Asa e mintea. Functioneaza perfectly.

DECI: Toata situatia pe care o avem in jur, si toate emotiile care le traim, si toate gandurile care le gandim …TOATE, FARA EXCEPTIE… NI LE DORIM CLAR INTENS DE TOT…NOI….NOI PERSONAL…

….

Eu creez emotia mea, si eu pot decide ce emotii sa traiesc si sa creez. Independent de persoanele din jur, independent de starea lor emotionala, independent de societate, independent de lumea fizica.

Data viitoare cand te plangi, adu’ti aminte ca de fapt iti place sa te plangi, si mintea te ajuta, iar exteriorul este tapul ispasitor, fraierul pe care dai vina.

Despre mikky

Interests: + understanding, helping others with more understanding + I AM, Being, God, Law of Vibration + team play, communication, self help + numbers, cycles, astronomy + financial markets +
Acest articol a fost publicat în FFFFF Important, Planul emotional și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Emotia de acum

  1. Pingback: Cum sa materializezi ce iti doresti « Carnetelul PRO-CALM

Opinia ta

