Cum sa materializezi ce iti doresti

Starea care „va fi dupa” ce se materializeaza ce iti doresti, de fapt in realitate este necesar sa fie INAINTE de materializare. Starea emotiva genereaza exteriorul, nu invers!!!!! Genereaza ACUM (cu efort) starea emotiva care „va fi dupa”, si asa materializezi ce iti doresti.

He he …he…

Tocmai ce am postat jewel’ul cu Emotia de acum si mi’am continuat pe’aci treburile…

…doar ca…

…am inceput sa aud vocea lu’ dudu, o tipa care uraste simpla mea existenta, de aici din apartament…

…si „ma enerveaza” nene… 😛

sunt constient ca nu ea este in realitate problema mea…DAR!! :)) „ma enerveaza” ca nu pot sa ma manifest direct si spontan cum mi’as dori, pentru ca am o imagine de intretinut in fata mea in primul rand…

eu trag sa fiu ca buddha si sa ii zic asteia ce am eu pe suflet? :)))))

dar ajung eu si sa imi dau drumu’ la gura… ca e inevitabil… buddha ne buddha, o sa incep…

anyway, aud vocea ei scumpa de persoana ignoranta care e convinsa acolo in lumea ei…

si incep stari emotionale in mine… si cuvinte… ce i’as zice…

si ma observam, prin prisma jewel’ului cu emotia de acum, tocmai scris :))

Eu imi doresc agresiunea care o simt, eu imi doresc reactia emotionala a mea de a injura ca este ea in aria din jurul meu, pe spatiul de care sunt eu constient…

Mi’e clar ca nu ea e cauza. Si ma lasam sa o judec si sa ii intorc agresiunea inapoi in mintea mea…

Si m’am intrebat: „bine bine, dar tu ce iti doresti? ca inteleg ca dudu nu iti place… ce iti doresti?”…

… si dupa o pauza fara nici un raspuns sau gand, am revenit la obiectivul meu…

Sa fiu multumit, sa fiu independent emotional de toti din jur, sa pot sa creez usor ce emotii vreau eu, si sa pot sa rad de incercarile impotente ale lu’ dudu sau oricine altcineva care incearca sa ma foloseasca pentru jocurile lor invatate de la niste parinti la fel de nefericiti ca toti parintii (cu mici exceptii evident, dar nu in cazu’ de fata)… sa am spatiul meu si sa fie liniste in mine…

Si ma uitam asa… de sus… la mine…

Si am vazut ca o parte din mine crede cu convingerea lu’ mama ca, daca eu voi avea ce imi doresc, adica in cazul meu banii care ii caut, si spatiul pe care il caut, si sa arate cum vreau eu, atunci DA, atunci am motiv sa imi permit sa creez fericire, sa fiu fericit… pana atunci nu…

PULEA!

Ma uitam ca in mintea noastra, noi intai punem creatia care ne’o dorim, si apoi urmeaza fericirea care o cautam, emotiile pozitive care ni le dorim, gandurile pozitive care ni le dorim, actiunile pozitive care ni le dorim…

DAR E TOCMAI INVERS…

INTAI INVESTESTI EFORTUL DE A FI FERICIT INDIFERENT DE EXTERIOR…

exteriorul este doar rezultatul in urma creatiei interne a noastra…..

chiar daca, prin smecherii inventate in societatea noastra, ajungi sa ai bani, si spatiu si tot ce ti’ai dorit, mintea nu se impiedica de detaliile astea 😛

Daca n’ai fost fericit pana la atingerea obiectivelor materiale, la atingerea formelor materiale care le doresti, mintea nu o sa se impiedice de ele. O sa creeze in continuare ce’ai fost si ce’ai creat tot timpul: adica sa fii uracios, plangacios, critic, agresiv, suparat, violent, etc

Dovada este orice om bogat (cu mici exceptii) care il poti observa in jur…

Regula e simpla. Intai creezi intern, apoi efectul este vizibil in exterior. Niciodata invers.

Intai fa efortul sa fii in starea care crezi ca va rezulta daca totul ar fi PERFECT!!!!

Intai creaza starea. Starea aia are ca umbra lucrurile pe care ti le doresti.

De aia zic oamenii: „lucrurile care imi aduc fericire”… De aia ne dorim atat de obsesiv lucrurile exterioare… Pentru ca suntem obsedati de pacaliti ca lucrurile ar genera fericire…

Nu iti aduce nimeni si nimic fericire… asta e adevaru’…. cauti cai verzi pe pereti…

Fericirea este ceva intern, si intai creezi pozitiv sau negativ intern… independent de fizicul exterior…

Daca creezi pozitiv intern, abia apoi, dupa ce esti fericit, rezultatul exterior va fi tot ce ti’ai dorit si ai nevoie… Nu direct, ci in etape.. e un proces de transformare pas cu pas… dar sigur…

Calea este sa stiu clar ce vreau, si sa vad ce stare anticipez eu ca va fi daca ating ce vreau, si sa m’apuc sa creez starea aia ACUM!

Intai starea interna de atentie, apoi eventuale ganduri, apoi emotia si apoi exteriorul vizibil. Asa merge…

Si daca asa merge, in ordinea asta…atunci…, privind din celalalt pdv…

Trebuie sa fii trist ca ai esuat?

Trebuie sa jignesti pe toata lumea pentru ca ai imaginea bushita?

Trebuie sa fii suparat ca ai pierdut?

Trebuie sa fii gelos si posesiv pt ca persoana de langa vrea sa existe in ritmul ei cu preferintele ei?

Trebuie sa fii agresiv ca dudu „te enerveaza” ?? :))

NU…

Este posibil sa creezi ce vrei tu indiferent ce vrea dudu si toata lumea oricare ar fi ea si orice ar face…

Este alegerea noastra ce vrem sa cream, dar parintii ne’au conditionat sa alegem ce ni se dicteaza din exterior, de la ei…

Parintii habar nu au ca ei pregatesc de fapt proprii lor copiii sa fie sclavii societatii, obligandu’i de mici sa fie supusi si sa asculte si sa faca intocmai ce este in exterior, „ca altfel TI’O IEI!!!”

Legea naturala nu se impiedica de parinti, si nici de mii de ani de conditionare… Si asta e bine 😀

Asa ca vreau sa folosesc legea sa creez din interiorul meu, nu sa stau sa astept miracole sau sa fac ce imi sugereaza dudu sau alti ignoranti… convinsi ca exteriorul este VINOVATUL…

Multumesc dudu 😀

Despre mikky

Interests: + understanding, helping others with more understanding + I AM, Being, God, Law of Vibration + team play, communication, self help + numbers, cycles, astronomy + financial markets +
Acest articol a fost publicat în FFF Important, Planul emotional și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cum sa materializezi ce iti doresti

  1. Johnd401 zice:

    Aw, this was a very nice post. In thought I want to put in writing like this moreover taking time and actual effort to make an excellent article but what can I say I procrastinate alot and not at all seem to get something done. efbaedkgkdge

Opinia ta

