Se repeta, iti place

Daca se repeta ceva in viata ta, indiferent de ce crezi, ITI PLACE.

Zilele trecute rememoram lucruri din copilarie…

Sa vad unde m’am programat sau unde am fost programat de astia batranii si de mediu. Sa vad mai clar cauzele. Cum am ajuns azi sa ma impiedic de niste credinte din capul meu care nu doar ca sunt false si ineficiente (asa cum vad azi), dar mai trebuie si sa le vad materializate parca fara nici un fel de reactie posibila din partea mea….

Iau 2 exemple aici, banii si munca… Toate celelalte pot fi tratate exact la fel…

Si am zis: „mey, ia sa imi aduc aminte altfel. Trebuie sa imi fi placut atunci sa fiu dependent financiar si sa nu fie bani. Era util. Era confortabil poate. Era placut. M’am obisnuit cu asta, imi placea. Cum era atunci?”

Si asa am retrait sentimentul de siguranta cand aducea mama banii care oricum erau putini. Si la sfarsitul lunii tot datorii erau. Si aceleasi texte. Aceleasi fete triste la toti cand vorbeau de bani. Triste si fricoase sau tensionate.

Si toti se plangeau de bani. Si de munca. Toti cand vorbeau despre bani si munca erau asa…. morti.

Si eu mi’am dorit mereu sa ma joc. Probabil ca este posibil sa ma satur de joaca. Dar daca ma uit la joaca limpede, e imposibil sa zic vreodata: „m’am jucat suficient… pheewww”. Si ma uitam la toti care se jucau, si toti erau fericiti si normali la cap.

Evident ca banii si societatea si munca dadeau semne ca nu prea sunt fun, misto, placute. Nu e complicat ca copil sa vezi asa, mai ales cand gusti clar, si din bucuria celor care se joaca, si din nefericirea celor care vobesc despre bani si munca.

Ce mi’a placut a fost sa ma joc. Si asta imi place cel mai mult.

Si cand constientizam banii si munca, mereu am avut incredere in opinia generala, parerea generala. Mi’era sila sa stau eu sa gandesc cu capul meu. Si am zis: „ok, preiau parerile voastre despre bani si munca”. Eu vroiam sa ma joc, nu sa stau trist si cu griji.

Si aici a fost smecheria pe care n’am inteles’o decat mai tarziu.

Creierul retine parerile si atitudinile aprobate de tine despre o zona de viata cand intri si reintri in contact cu ea.

Eu n’am avut o opinie personala despre bani si munca spre ex. Am luat parerea celorlalalti pentru ca ma durea in pix de bani si munca, mai ales ca „aduceau” nefericire.

Dar creierul a retinut parerea aprobata de mine si atitudinile aprobate de mine. Adica am copiat comportamentul celorlalti (in zona banilor si muncii).

Cand intri intr’o zona, orice zona ar fi, bani, munca, societate, sex etc, percepi si creezi prin atitudinile si parerile care le’ai aprobat. Atitudinile si parerile aprobate ca adevarate sunt emisarii tai in si din lumea fizica.

Evident poti sa le schimbi. Dar ca sa le schimbi, tre sa le vezi nu?

Si dupa cum am observat toti, cand ne uitam la lucruri, ne uitam la ce nu ne place.

E doar tehnica de frecat menta, si nu doar de frecat menta ci si generat sentimente negative pe baze „logice”, cu motive „clare”.

In self-image, in constitutie, in cumulul de reguli adica, sau atitudini si pareri si adevaruri, sunt scrise lucruri aprobate. Aprobate = iti plac. Aici e cheia :)))

Nu conteaza daca TU TU le’ai vedea incorecte sau insuficiente. Ai semnat condica aia e. Ai semnat constitutia aia e. Creierul face treaba mai departe si materializeaza ce’ai aprobat. Doar nu sta creierul sa se gandeasca de ce aprobi tu ce aprobi, si de ce preferi tu ce preferi (sau ce prefera altii de fapt :P)

Deci smecheria este sa te intrebi ce iti place la ceva ce se repeta.

Se repeta? ===> ITI PLACE

E un detaliu poate mic aparent. Dar ironia face ca doar vazand ce iti place vezi constitutia ta, vezi self imageul tau.

Si aici intervine sinceritatea fata de tine insuti. Pentru ca e greu sa admiti ca iti place sa n’ai bani. Ca iti place sa fii bolnav. Ca iti place sa fii trist. Ca iti place sa fii deprimat. Ca iti place sa fii stresat. Ca iti place sa fii futut la icre de cei din jur si sa inghiti rahaturi de frica. Ca iti place sa fii fricos. Saaau… ca iti place sa fii inselat, iti place sa fii ignorat, iti place cu parteneri inchisi, iti place nefericit, iti place lipsa de comunicare etc.

Dar daca ai curaj sa te uiti la ce iti place, te uiti la constitutia ta, la self imageul tau, la atitudinile tale. Si cand vezi ceva, poti sa schimbi. Doar cand vezi poti sa schimbi. Cand vezi, schimbi.

Misto 🙂

Vorba lui Hesus. Cine are ochi… sa vada :))))

Despre mikky

Interests: + understanding, helping others with more understanding + I AM, Being, God, Law of Vibration + team play, communication, self help + numbers, cycles, astronomy + financial markets +
Acest articol a fost publicat în FFFFF Important, Planul mental și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Opinia ta

