Frica

Osho: Frica poate fi doar despre ceva incert. Care se poate intampla sau nu se poate intampla. Ceva care poate fi schimbat deci. Frica nu poate sa existe in ce priveste un lucru sigur! Cand esti sigur cu adevarat despre un lucru, frica nu are cum sa apara. Cand esti sigur in ce priveste moartea ta, cand stii sigur ca vei muri, frica dispare automat…

…deci mie imi este frica de moarte pt ca eu cred ca pot s’o evit, sau ca pot s’o schimb. Ca moartea li se intampla doar altora, nu mie…

E clar ca dpdvul meu moartea mea este cumva incerta. Pt ca mi’e frica sa mor exact acum…

Si intr’adevar, frica de noutate, care este normala si sanatoasa, este ok.

Dar moartea nu intra in categoria lucrurilor noi!!!!

Un lucru nou poa sa fie bun, poa sa fie rau. Nu stii… si n’ai de unde sa stii cu certitudine. De aia se numeste nou. Pt ca e incert…

Dar moartea nu e buna nici rea. Este. Este un adevar. Eu mor. Tu mori. El moare. Noi murim. Voi muriti. Ei mor.

Incerc sa imi creez o certitudine despre moarte acum, dar tre mai mult timp investit in constientizarea asta ca sa devina cu adevarat cert ca eu mor.

Totusi, ce mai poate fi extras misto din ideea asta, sau definitia asta de frica, este acceptiunea ca frica de nou va fi mereu. Si este naturala si sanatoasa.

Fara frica de nou, pisicile s’ar imbratisa cu cainii, vrabiile cu pisicile, si tot asa.

Pare o lume de vis, dar atunci ce se intampla cand ne’o fi la toti foame??

Despre mikky

Interests: + understanding, helping others with more understanding + I AM, Being, God, Law of Vibration + team play, communication, self help + numbers, cycles, astronomy + financial markets +
Acest articol a fost publicat în Dictionar, FFFFF Important și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Frica

  1. mergem la billa sa ne luam niste oua,rosii,ceapa,kaiser si cascaval. si ne facem o omleta taraneasca! ce intrebare,mai mihai,mai! :))

  2. ifmihai zice:

    spune asta rosiilor si porcului din kaiser:))) ca sa nu mai zic de universul ala al oului… si cascavalul… toata lumea va fi kaiser cumva…asta ziceam…

  3. pot sa vreau sa nu fiu kaiser ? vreau sa fiu fasole batuta cu ceapa calita,salata de vinete sau zacusca. whoaaaaaa….salivez 😀

  4. ifmihai zice:

    of course:P Pana la urma chiar esti fasola batuta cu ceapa calita si salata de vinete sau zacusca pentru parazitii si bacteriile de prin tine care stau „la soare” pe’acolo…

Opinia ta

