Digestie, categorii de alimente si ordinea lor

Categorii de mancare, in ordinea importantei: Apa, legume&fructe, lactate, mancaruri gatite

Mereu sa manaci separat categoriile de alimente.
Mereu asteapta timpul de digestie al fiecarei categorii de alimente.
In rest, corpul stie ce vrea… nu altii (pb este ca mintea ta/gandurile tale intra la categoria altii 😀 )

Regula asta simpla mi’a imbunatatit viata digestiva in cel mai mare procent.
Si la ce sistem digestiv am eu, daca o regula functioneaza, e general valabila 😛

Cu painea si asa zisii carbohidrati, fiecare tre sa experimenteze clar.
Eu personal am renuntat la gluten, si deci la orice care seamana cu graul.
Si intestinele sunt sanatoase pe zi ce trece, am si uitat stress-ul care aparea in corp de fiecare data cand mancam paine.

–-

Timpi de digestie:

apa = 15-30 minute

legume & fructe = 30 minute

lactate = 30 minute

mancare gatita = 120 minute minim

––

Un detaliu extrem de important pentru digestie pe care nu l’am stiut si este dpdvul meu vital pentru oricine este urmatorul:

FIBRELE ingreuneaza absorbtia apei din colon si evident ajuta la curatarea colonului.
Mere, varza, fructe, legume, seminte de in, chia, etc. Tot ce gasesti bogat in fibre… bun bun.

Mai nou, am aflat ca fibrele sunt bune si pentru flora digestiva din intestinul subtire.
Fibrele sunt our best friend se pare…

Dulcele tre evitat, pt ca sustine toate procesele negative din corp, incepand din intestine (candida)
Dulcele procesat probabil ca este cea mai proasta chestie pt corp.
Nici macar alcoolul nu este atat de distructiv, cred, dar poate mananc eu rahat.
Personal, dulcele, alcoolul, si glutenul sunt cele mai de cacao chestii alimentare.

Despre mikky

Interests: + understanding, helping others with more understanding + I AM, Being, God, Law of Vibration + team play, communication, self help + numbers, cycles, astronomy + financial markets +
Acest articol a fost publicat în Planul fizic și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Digestie, categorii de alimente si ordinea lor

  1. zahir zice:

    interesant si util blog!

  2. ifmihai zice:

    ma bucur ca il vezi util. adica ma bucura in plus, pt ca si mie imi este util. e ff important sa ai scrise undeva la un loc toate franturile care ti se pare super marfa si adevarate…

Opinia ta

