Multumire versus nemultumire

Tot ce este in jurul meu acum este rezultatul multumirii sau nemultumirii mele zilnice. Exteriorul va fi ales ca sa reflecte EXACT multumirea sau nemultumirea generala din gandurile mele.

Schimbarea.
Observatii.

Spiritual, schimbarea apare in no time [imediat].

Mental, schimbarea ia ceva timp, doar foarte putin.
Ai o mica revelatie, apoi mai vine un flash, se mai face o legatura, inca una, apar ramificatii rapid si apoi ai constructia gata.
O imagine completa.
Au trecut cateva secunde, cateva minute, o ora, o zi.
Easy.

Emotional e mai greoi.
Implica hormoni fizici care au efect mai indelungat in timp, in corpul fizic
si care si re/alimenteaza in cerc vicios circuitele negative din creier.
Trebuie practica, atentie multa, zile si saptamani multe
sa urmaresti atent valurile astrologice care pot activa alegeri vechi negative,
si deci care pot genera hormoni iar.
O schimbare ia minim cateva zile, de obicei saptamani sau luni.

Spiritual si mental am facut si fac schimbari multe si m-am transformat mult.
Emotional inca lucrez intens.

DAR FIZIC….. frate! parca e melc sau sta… WHY?????? DE CEE?

….

Si am zis ca un lucru e cert: Gandurile mele genereaza emotii, iar emotiile mele genereaza eventuale actiuni care intretin mediul fizic. Si am zis: Let’s watch [Sa urmarim] ganduri DIN NOU!!!

Si atunci mi-a picat fisa!! Nu pentru prima data, dar mai clar de data asta:

Toate gandurile si subiectele si scenele care le vad in general, au o insatisfactie de baza.
Cumva eu sunt pe pozitia nesatisfacutului caruia i se face o nedreptate cumva.
In care eu am dreptate, sunt nesatisfacut, si trebuie sa se conformeze mediul cum consider „eu” ca e corect.
Si „sunt” nesatisfacut de ce vad.

Cum sunt active puternic credintele negative,
incep imediat gandurile negative
Cu timpul scade procentul de ganduri negative,
sau eu nu mai cooperez, dar este un proces lent oricum,
cere efortul corect persistent

Acuma, creierul, de cand esti mic, priveste extrem de simplu:

1. statistic, lucrul care se intampla in general, si care nu te ucide / te ajuta sa cresti, este ok de adaugat in constitutie / self-image / setul de credinte / setul de adevaruri.

2. Tot ce este adaugat la constitutie / self-image este implicit BUN / OK / GOOD / ADEVARAT.

3. Tot ce este in constitutie / self-image trebuie demonstrat / confirmat ca adevarat (pentru master, pentru persoana, pentru MINE)

Si cum toti avem parinti nefericiti si nesatisfacuti,
si ei nascuti in acelasi mediu ca si noi,
creierul nostru de copil mic baga in constitutie tot ce fac parintii de obicei, imitam:

– iar e lipsa

– iar n-ai facut aia

– iar ai gresit

– iar politicienii au gresit si tara se duce de rapa, huo

– iar ai facut prost la scoala, examene

– iar iar iar iar iar iar iar…

Cand mai vedem si noi un parinte fericit? ..Pai… like ..NEVER????

Doar INSATISFACTIE.
MEREU NESATISFACUTI.
Si este LOGIC sa fie asa,
pentru ca credinta este credinta, adevarul adevar, self image-ul este self image,
si daca aia crezi, aia va fi si acolo vei fi dus, acolo vei fi atras.

Exteriorul este folosit si creat de catre creierul nostru
ca sa confirme cat mai usor constitutia / self-image-ul.
Asta face creierul.
Materializeaza constitutia.
O face adevarata (cel putin din punctul tau de vedere ca master).
Si cand zic creier, ma refer la doer, oricare ar fi el,
oricum este un mix mult mai complicat de ego, natura, lege, etc,
creierul este robotelul final sa zic asa.

Deci in constitutie este insatisfactia scrisa!

BINGO!!!

Daca toata viata mea emotionala si exterioara este un copac,
iar partea de jos a tulpinii este mintea mea,
atunci radacina copacului este multumirea / nemultumirea asta de baza,
satisfactia / insatisfactia asta de baza,
care pot sa o vad si gen calmul / tensiunea de baza, tot aia.

Dar daca insist sa fiu multumit?
De ce tre sa fie multumirea dependenta de exterior?
Daca multumirea este in adancime, nu e oare logic ca exteriorul depinde de interior?
Si deci daca exteriorul depinde de fapt de multumirea / nemultumirea ta?
Daca este doar un adevar plantat in capul nostru ca multumirea este produsul secundar al exteriorului?
Mmm?

Tzeapa care ne’o luam este ca, dupa cum am zis,
cu cat te duci mai in exterior, lucrurile evolueaza mai lent,
si imediat cum insisti pe multumire,
te uiti la exterior si vezi tot un exterior ca cacaoa 😀
Si zici: „Bag picioarele, nu merge! Pt ce dreq sa fii multumit?”

Pai chiar, pt ce?

Smecheria deci este sa insisti sa experimentezi sentimentul de multumire,
separat de exterior, separat de forma si stadiul exteriorului,
mergand pe stiintific, ca exteriorul rezulta din interior,
doar tre deci practicat interior, nu?

Insist sa fiu multumit intai de toate.
Asa schimb radacina.
Asa se schimba copacul tot.
E tough, dar e tough pt ca nu am practicat asa pana acuma,
si plus de asta, nu conteaza daca este greu sau usor,
conteaza daca este CORECT,
asa gandeste o persoana, in termeni de CORECT-INCORECT

 

Despre mikky

Interests: + understanding, helping others with more understanding + I AM, Being, God, Law of Vibration + team play, communication, self help + numbers, cycles, astronomy + financial markets +
Acest articol a fost publicat în FFF Important și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Opinia ta

