Orice pas

English: Every step is a victory  [Lao Tzi]

Romana: Fiecare pas este o victorie

––

Daca mi’ar fi zis cineva unde o sa gasesc citatul asta, evident ca n’as fi crezut: intr’o revista de MODA!!!

Initial am procesat in felul asta: „fiecare pas INAINTE este o victorie”, dar apoi am fost tras de maneca in ce priveste cuvantul INAINTE.

M’am uitat la circuitul mental care mi’a aratat cuvantul asta, INAINTE.
Vine din obisnuinta de a ocoli cu orice pret greselile, sa nu care cumva sa gresesti, este de viata si de moarte.
In trecut, toti am fost conditionati sa facem doar „corect” (ca si cum „corect”-ul asta ar fi al TAU, nu al lor)

Intr’adevar, „greseala” inseamna sa te departezi de la un adevar. Dar tot timpul am fost bombardati cu adevarurile societatii noastre. Orice alt adevar este gresit. Mai ales a fi tu insuti, sau adevarul personal. Sa fii tu insuti, sa te indrepti spre adevarul din tine, este GRESIT relativ la adevarurile sociale cu care am fost intoxicat(i).

Greseala nu este altceva decat adaptarea la noua situatie pentru a atinge in final adevarul dorit . Exact ca o racheta care urmareste obiectivul. Verifica daca targetul (tinta) si’a schimbat pozitia. Daca targetul si’a schimbat pozitia, „constientizeaza” ca a „gresit”, corecteaza noua traiectorie, si moves on (continua).

Asa si noi ar trebui sa privim greselile. Ca sunt OPORTUNITATI de a ne ajusta traiectoria catre adevarurile dorite de noi. Daca nu schimb directia unde ajung? Si daca directia mea este sa aflu cine sunt, atunci daca nu imi schimb directia curenta, cum voi sti cine sunt?

That’s all.

ps. Pana la urma, ca te misti prost sau bine, te misti 🙂 deci dpdvul vietii, faci schimbare, si orice schimbare duce la evolutie. (Dar cine ne invata in felul asta? ❓ )

Mai multe despre greseala aici

Despre mikky

Interests: + understanding, helping others with more understanding + I AM, Being, God, Law of Vibration + team play, communication, self help + numbers, cycles, astronomy + financial markets +
Acest articol a fost publicat în F Important și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Opinia ta

